7 תשובות
חברות שלי היו מעלות בזמן המסע לא יודעת
כדי שלא יאתרו אותך אנטישמים נראה לי
אולי כדי לכבד אן משהו
מותר פשוט לא לשים את המקום
^הלוואי שזה היה קשור לזה היו לנו בנות שעשו סלפי עם לשון בחוץ כשרואים ברקע את מגדלי השמירה במיידנק ושמו את זה באינסטגרם
^הלוואי שזה היה קשור לזה היו לנו בנות שעשו סלפי עם לשון בחוץ כשרואים ברקע את מגדלי השמירה במיידנק ושמו את זה באינסטגרם
שואל השאלה:
כתבו לנו לא להעלות בכלל תמונות עד סיום המסע
כתבו לנו לא להעלות בכלל תמונות עד סיום המסע
^ואיך הם ידעו שאתם לא מעלים? הם לא יודעים מה האינסטגרם שלכם אם את רוצה תעלי לא יקרה כלום כולם מעלים
הייתי במסע לפולין לנובמבר ולפני המסע הזהירו אותנו כל הזמן לא לפרסם תמונות משם ולא לדבר עם אף אחד על הלו"ז
הסיבה היא כדי שלא יאתרו את המשלחת כל מיני אנשים עם כוונות עוינות וסיפרו לנו על מקרה שקרה שנה שעברה אם אני לא טועה שילד סיפר לכמה חברים מהדיסקורד מחול איפה הם הולכים לבקר ובפועל הם לא עשו עם זה כלום אבל ליתר ביטחון עשו עליו בדיקה וגילו ככה שאיראנים שמו עליו עין כי אבא שלו עובד בשבכ או משהו אבל זה לא כזה קשור
וכמעט כולם אצלי העלו סטורים מהמסע בסוף אבל מורה אחת מהבית ספר שלי עוקבת אחרי כמה תלמידות והן עוקבות אחריה בחזרה והן העלו סטורי ביחד, אותה מורה ראתה ושלחה למורים שליוו את המשלחת והרכזת שכבה וראש משלחת התעצבנו עליהן קצת אבל בפועל לא ממש עשו להן כלום
קיצר תחסמי מהסטורי את המורים שלך ואת העמוד של הבית ספר אם יש ואפילו אל תקחי את הסיכון הזה אם את מסוגלת להתאפק
כאילו אותי לא תפסו ממש אבל כמעט תמיד העליתי פשוט ביום שלמחרת וגם עשיתי פוסט סיכום בסוף המסע אחרי שכבר חזרנו לארץ
הסיבה היא כדי שלא יאתרו את המשלחת כל מיני אנשים עם כוונות עוינות וסיפרו לנו על מקרה שקרה שנה שעברה אם אני לא טועה שילד סיפר לכמה חברים מהדיסקורד מחול איפה הם הולכים לבקר ובפועל הם לא עשו עם זה כלום אבל ליתר ביטחון עשו עליו בדיקה וגילו ככה שאיראנים שמו עליו עין כי אבא שלו עובד בשבכ או משהו אבל זה לא כזה קשור
וכמעט כולם אצלי העלו סטורים מהמסע בסוף אבל מורה אחת מהבית ספר שלי עוקבת אחרי כמה תלמידות והן עוקבות אחריה בחזרה והן העלו סטורי ביחד, אותה מורה ראתה ושלחה למורים שליוו את המשלחת והרכזת שכבה וראש משלחת התעצבנו עליהן קצת אבל בפועל לא ממש עשו להן כלום
קיצר תחסמי מהסטורי את המורים שלך ואת העמוד של הבית ספר אם יש ואפילו אל תקחי את הסיכון הזה אם את מסוגלת להתאפק
כאילו אותי לא תפסו ממש אבל כמעט תמיד העליתי פשוט ביום שלמחרת וגם עשיתי פוסט סיכום בסוף המסע אחרי שכבר חזרנו לארץ
באותו הנושא: