התחברות
הרשמה
יש לי פרום ב7 ויש לי נסיעה שעה כזה להתחיל לתאפר עכשיו? עשיתי שיער כבר אבל לא באלי שהאיפור ירד
28 ביוני 2026, 16:35
איפור
נשף סיום
כיתה י"ב
4 תשובות
כן
M
MyNameIsAriel
תתחילי באיפור עיניים, זה משהו שלוקח זמן ולא יורד כמו איפור פנים
s
smokey eyes
כן כבר 17
מ
מיאולל
תתחילי עכשיו
I
Infinite Love
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
באיזה שעה פרום אמור להתחיל?
השיאומי פוקו M4 פרו שיצא עכשיו הוא יותר טוב משיאומי פוקו אקס 3 פרו?
אני רוצה להתחיל עם מישהי בפרום אבל אני פח בהלתחיל עם בנות, טיפים?
איזה אייפון רגיל (לא פרו/פרו מקס) הכי כדאי לקנות נכון לעכשיו?
שווה לי לחכות לספטמבר לאיירפודס פרו החדשים או לקנות עכשיו איירפודס פרו?
כמה יעלה האייפון 13 פרו אחרי שיצא אייפון 14 אם אייפון 13 פרו עולה עכשיו 4100
כמה זמן צריך להתחיל להתארגן לפני פרום?
כולם מדברים על זה עכשיו מה זה פרום?
היה לי פרום אתמול ושתיתי ומתפוצץ לי הראש עכשיו איך להעביר את התחושה הזאת?
יש לי פרום בסוף שנה ועכשיו צריכים להתחיל לשלם עד שבוע הבא ומי שלא משלם לא בא..אין לי עם מי ללכת עדיין ללכת?מה עושים
יש לי פרום עוד יומיים וזו ההזדמנות האחרונה שלי לדבר איתה,להתחיל איתה או לא?