10 תשובות
אם ההורים לא משתכנעים, אולי כדאי לחכות קצת. יחסים שנבנים בלחץ עלולים להיות בעייתיים.
שואל השאלה:
זה לא בלחץ
פשוט שמרתי את הרגשות האלו בבטן כל כך הרבה
שפתאום כשהוא כבר יודע עליהם..וההורים לא מסכימים
זה מאד קשה.
אין יום שאני לא חושבת עליו יותר מ20 פעמים
אני רק רוצה לראות אותו וזהו
אווף
ההורים שלך נתנו לך סיבות ללמה לא להיפגש איתו?
שואל השאלה:
כן
^ומה הסיבות?
אנונימי
שואל השאלה:
כי הכרנו באינטרנט וכי הוא זר
הם לא מבינים שאני יודעת איך הוא נראה!!
אנחנו דיברנו יחד בשיחות וידיאו במשך שעעוות
מה אם הם ידברו איתו לפני יכירו אותו גם?
שואל השאלה:
אמרתי כבר
ההורים שלך אוהבים אותך ודואגים לך אבל אם לא תראי שאת עצמאית זה פשוט יחנוק אותך את צריכה ללכת להיפגש איתו
תגידי להם שאת לוקחת גז פלפל או משהו ושאת לא שואלת אותם (עדיף בנימוס כמה שאפשר) ככה אני חושב
מה הבעיה שתפגשי אותו באיזה קניון או משהו וואי מוגזם בגילך כבר פגשתי מלא אנשים זרים מהאינטרנט ועוד אני מבית דתי שלא נאמר צרפתי שזה יותר קשוח
התחברות ל