10 תשובות
אני בן ולא רק את אל תדאגי
אה יש כאלה שלא??
אנונימית
לא רק את
לא רק את
לא מתכחשת
(אבל לא מוגזםם עכשיו סיטואציות בקטנה)
למה צינזרת?
עם אנשים אמיתיים???
לא... זה מרגיש כמו חטא כי הם לא יודעים ולא הסכימו לי במפורש לדמיין דברים...
ואני גם לא אבקש רשות על דבר כזה עדיף למ!ת..
מידי פעם אבל אם זה מישהו שאני באמת רוצה קצת מוזר לי לא יודעת
אנונימית
לא רק את