10 תשובות
אני בן ולא רק את אל תדאגי
אה יש כאלה שלא??
אנונימית
לא רק את
לא רק את
לאלא
לא מתכחשת
(אבל לא מוגזםם עכשיו סיטואציות בקטנה)
(אבל לא מוגזםם עכשיו סיטואציות בקטנה)
למה צינזרת?
עם אנשים אמיתיים???
לא... זה מרגיש כמו חטא כי הם לא יודעים ולא הסכימו לי במפורש לדמיין דברים...
ואני גם לא אבקש רשות על דבר כזה עדיף למ!ת..
לא... זה מרגיש כמו חטא כי הם לא יודעים ולא הסכימו לי במפורש לדמיין דברים...
ואני גם לא אבקש רשות על דבר כזה עדיף למ!ת..
מידי פעם אבל אם זה מישהו שאני באמת רוצה קצת מוזר לי לא יודעת
אנונימית
לא רק את
באותו הנושא: