2 תשובות
להפסיק לדבר על עצמך ככה. לרשום "את יפה הבוקר" על המראה, זה קיטש אבל משמח. להתאמן - לא בשביל תוצאות, בשביל להרגיש שאת עושה משהו. לדבר על עצמך בצורה נעימה ויפה מול אנשים
עבודה עצמית על הפוך
באותו הנושא: