24 תשובות
כן.
AD.
תלוי עד כמה נמול
אני בת, והייתי במקום של הערכה עצמית נמוכה, וגם במקום של להיות עם מישהו עם הערכה עצמית נמוכה,
זה הרבה להכיל כאדם, כי הוא תמיד יוריד מעצמו ויצפה שנעלה לו וזה רק יעשה לו יותר רע כי הוא יהיה תלוי במחמאות,
זה קשה אבל אפשרי, וגם צריך הדדיות, שהאדם עם הערכה העצמית הנמוכה ילך לטיפול או שילמד מיינדפולנס ולעשות דברים בשביל עצמו ולא לצפות שהדברים ישתנו מעצמם
בול^
תלוי עד כמה
יש פעמים שזה מרגיש פיק מי
שואל השאלה:
^^^^^נמוך בקטע של לבקש reassurance מדי פעם
נגיד "אתה עדיין רוצה אותי נכון?"
וכל מיני כאלה
אבל לא בקטע יום יומי, פשוט פעם בתקופה
אנונימית
כמה זה פעם בתקופה
לא
כן
אנונימית
לא יודעת...
אני חושבת שכן, כי גם אני ככה....
אנונימית
לי לא משנה יש מי שמשנה לו כול אחד ומה שמפריע לו(ואם מפריע לך שזה ככה תעבדי על זה
בוודאי
אנונימית
כן
אני אענה קודם כל בתור אחת שהייתה במקום הזה
כמעט לא אפשרי להתמודד עם זה, ואם אפשרי, זה לא עןשה טןב
זה קשר זוגי ולא טיפולי
גם אם יהיה לה רע היא לא תגיד לכם
גם אם היא תרצה משהו היא לא תגיד לכם
גם אם היא כבר לא תאהב אתכם היא לא תגיד לכם
והיא לא תרגיש שאתם אןהבים אותה ותהיה תלותית כלפיכם (שןב, הכל מניסיון...)

בכל מקרה, לא הייתי יוצאת עם מישהי או מישהו כזה
תלמדי להעריך את עצמך זה תהליך שבונים. גם אני לא יודע נראלי להעריך את עצמי
יאפ בנאדם עם ההערכה עצמית נמוכה זה אוטמטית מוריד אותו בהרבה דברים כי הוא לא מאמין שהוא יכול
לא
פה ושם תלוי עד כמה

בכל מקרה זה יהיה קשה בשביל להתחבר באמת, כי בינתיים יש לה מחשבות על עצמה ולא על הביחד-נס שלנו
בתור מישהי שהייתה עם מישהו כזה ותקופה ארוכה, זה קשה, שנינו רצינו להישאר אבל הוא אף פעם לא הרגיש שמגיע לו להיות עם מישהי "מדהימה" כמוני ככה הוא היה אומר לי, וזו גם הסיבה שנפרדנו.
תמיד הרגיש שמגיע לו להיות לבד ואף פעם לא אהב את איך שהוא נראה וכשהחמאתי אז היה מסתגר זה ממש קשה ומסובך היה לנו מדהים ביחד, אבל זה גרם לו להיות מוצף מידי ותמיד חשב שהוא לא מספיק למרות שהוא היה מעל ומעבר ותמיד ניסיתי להדגיש ולהראות לו את זה אבל הוא לא הצליח לראות את זה כי הוא לא ידע איך להיפתח לזה שאוהבים אותו באמת מכול הלב כמו שאהבתי אותו. זה אהבה כואבת
וואי התשובות פה :,)
אנונימית
שואל השאלה:
חבל שאין לי מספיק פרחים לתת לכולם
תודה רבה❤
אנונימית