7 תשובות
מישהו חושב שלא?
כן
צאי החוצה
לא. מה זה "בזבוז"? "בזבוז" של מה? להיות הרבה זמן בטלפון לא אומר ש"שנות הנעורים" "מתבזבזות". אם בן נוער רוצה להיות בבית וטוב לו להיות הרבה במחשב אז זה הרגשה שלו, וזה לא "בזבוז" בכלל. כל אחד הוא שונה, עם רגשת שונים, לא כולם נהנים/רוצים לצאת מהבית הרבה, וזה לא אומר שהם מבזבזים את הזמן שלהם. כל אחד צריך להיות שמח בחלקו.
לא זה לא הכל טוב, זה חלק מההתבגרות של להסתגר בחדר, מי שאומר לך שכן הוא שקרן
זה כמו שיש ילד שחורש את החיים שלו במתמטיקה או מקצוע אחר בשביל להצליח אבל שורף בתכלס את הזמן שלו כנער, זה לא נקרא שריפת זמן??
תהנה איך שנוח לך.
בעיקרון ובהסתכלות אחורה, כן
התחברות ל