8 תשובות
כדתי אני אומר לך
שתנסי להתפלל
להפיל על אלוקים את כל האשמה
על הצרות
ולהתפלל שישתנה הכל
שיהיה הכל לטובה
זה מובן ומותר לך להרגיש ככה, אל תיבהלי מזה, קורה שיש תקופות מורכבות.
תני לעצמך להרגיש מה שאת מרגישה.
יש משהו שאת אוהבת לעשות שמרגיע אותך בדרך כלל?
שואל השאלה:
^אני אוהבת חתולים הם עושים לי שמחה ומשמעות
וחתול שלי נפטר לא מזמן... t_t
אני מצטער שאת עוברת את זה. אם את רוצה לדבר ולפרוק את מוזמנת
להתקרב גאוגרפית לפרטנר - אולי יעזור
אני מקווה שתרגישי טוב, תמצאי דברים שאת אוהבת לעשות
תפגשי איתו
קודם כל - את לא בודדה. אני פה איתך ואנחנו ביחד בזה.
נסיכה שלי את יודעת שאני תמיד כאן בשבילך ואני אוהב אותך.
אני תמיד אשמח להיות לך לאוזן קשבת ולשמוע מה את עוברת. אני יודע שקשה לך לכן אני עושה את מרב המאמצים כדי להיות קרוב אלייך ולחזק אותך.
בשבילי ובשבילך אני גם בן זוג וגם החבר הכי טוב שלך❤
התחברות ל