3 תשובות
תפגשו ומי שיכולה שתגיע
אין מה לעשות
אם לא נפגשתן במשך שנה עדיף לדחות בכמה ימים כדי להיפגש כולכן
אם היא לא מהאלה שיעשו עכשיו דרמות ויתבאסו תפגשו ותגידו פשוט שמי שיכולה שתבוא ושתקבעו בעוד יום בלי קשר
אם אני הייתי במקומה לא היה לי אכפת אבל את מכירה אותה
התחברות ל