12 תשובות
נשף סיום בית ספר שעושים בסוך כיתה י"ב
פרום זה נשף סיום שמתלבשים בו חגיגי, יש ריקודים ובארץ עושים אותו לנערים שמסיימים י"ב.
המקור של הפרום הוא מארצות הברית
המקור של הפרום הוא מארצות הברית
שואל השאלה:
בתיכונים, וזה?
בתיכונים, וזה?
אנונימית
מסיבת סיום לכיתה יב
^^
כן, בסיום י"ב
למרות שבמקומות מסוימים פעם בארצות הברית עשו אותו גם בקולג'ים
כן, בסיום י"ב
למרות שבמקומות מסוימים פעם בארצות הברית עשו אותו גם בקולג'ים
^^^כן רק בסיום תיכון
יש לפעמים חטיבות שעושות סוג של נשף סיום לסיון כיתה ט אבל זה בכלל לא אותו הדבר
יש לפעמים חטיבות שעושות סוג של נשף סיום לסיון כיתה ט אבל זה בכלל לא אותו הדבר
שואל השאלה:
נגיד מה ההבדל בין סתם מסיבת סיום יב של כל השכבה לבין פרום? עושים שם משהו מיוחד?
נגיד מה ההבדל בין סתם מסיבת סיום יב של כל השכבה לבין פרום? עושים שם משהו מיוחד?
אנונימית
פרום יותר פאנסי, אבל אין הבדל
מסיבת סיום יב זה חלוקת תעודות כזאת של הבית ספר ועם המורים והמנהלת וההורים
פרום זה ממש מסיבה
פרום זה ממש מסיבה
זה טקס, לא מסיבה^
שואל השאלה:
הבנתי, אחלה תודה
הבנתי, אחלה תודה
אנונימית
נשף סיום
באותו הנושא: