7 תשובות
אוסיף ואומר. שמאל ציוני הוא רוב השמאל בארץ.
עוד לא שמעתי על מפלגת שמאל(ישראלית) שהוכרזה כארגון טרור בעולם.
לעומת זאת, שמעתי על מפלגת ימין.
וזה ההבדל.
אנשי שמאל לאורך ההסטוריה הם האנשים הציוניים ביותר שהיו.
ניקח דוגמה את יצחק רבין, ציונות מהשורש! מהפלמח ועד לראש ממשלה ואין תחנה שהוא לא עבר בה בדרך.
זו ציונות! ציונות זה לא לצעוק מוות לערבים במצעד דגלים.
מסכימה איתך מאוד שואל השאלה.
עוד לא שמעתי על מפלגת שמאל(ישראלית) שהוכרזה כארגון טרור בעולם.
לעומת זאת, שמעתי על מפלגת ימין.
וזה ההבדל.
אנשי שמאל לאורך ההסטוריה הם האנשים הציוניים ביותר שהיו.
ניקח דוגמה את יצחק רבין, ציונות מהשורש! מהפלמח ועד לראש ממשלה ואין תחנה שהוא לא עבר בה בדרך.
זו ציונות! ציונות זה לא לצעוק מוות לערבים במצעד דגלים.
מסכימה איתך מאוד שואל השאלה.
^
בדיוק, הצמרת הביטחונית היא שמאלנית.
וטוב שכך, במזל.
בדיוק, הצמרת הביטחונית היא שמאלנית.
וטוב שכך, במזל.
יש שמאל פרו-פלסטיני, זאת עובדה.
גם אנחנו רוצים שישראל תהיה מקום טוב יותר לחיות בו - אתה מגחיך את הדיון.
ממשלת ימין תעשה הרבה דברים, בעקר לאומניים(אבל גם כלכליים וכו')
לא היה ממשל ימני בישראל - ליכוד היא שמאל.
אתה באמת חושב שצריך להמשיך ולהעמיק את הפערים בין הפריפרייה למרכז?
אני לא צועק; לא השתתפתי בהפגנה אחת של crime minister ;)
האמת, שאני מתנגד לביבי - בגלל שהוא איש שמאל
אבל אנחנו יכולים לפעול יחד, נמשוך אותו קצת ימינה (לפחות עשר מעלות)
לאנשים הנ"ל, יש זכות לבחור את נציגי הציבור שלהם - לפסול מנהיג ציבור, פירושו לפסול את האנשים ששלחו אותו.
תלמד על המונח 'ציונות הדתית'.
גם אנחנו רוצים שישראל תהיה מקום טוב יותר לחיות בו - אתה מגחיך את הדיון.
ממשלת ימין תעשה הרבה דברים, בעקר לאומניים(אבל גם כלכליים וכו')
לא היה ממשל ימני בישראל - ליכוד היא שמאל.
אתה באמת חושב שצריך להמשיך ולהעמיק את הפערים בין הפריפרייה למרכז?
אני לא צועק; לא השתתפתי בהפגנה אחת של crime minister ;)
האמת, שאני מתנגד לביבי - בגלל שהוא איש שמאל
אבל אנחנו יכולים לפעול יחד, נמשוך אותו קצת ימינה (לפחות עשר מעלות)
לאנשים הנ"ל, יש זכות לבחור את נציגי הציבור שלהם - לפסול מנהיג ציבור, פירושו לפסול את האנשים ששלחו אותו.
תלמד על המונח 'ציונות הדתית'.
אנונימי
^
כמובן שיש שמאל פרו פלסטיני.
יש לציין גם שהפרו פלסטיניות בישראל היא בעיקר מדינה פלסטינית לצד ישראל, ולא במקום.
כמובן שיש שמאל פרו פלסטיני.
יש לציין גם שהפרו פלסטיניות בישראל היא בעיקר מדינה פלסטינית לצד ישראל, ולא במקום.
לשבת עם תומכי טרור, להפקיר שטחי מולדת, לרצוח ניצולי שואה, לשלוח נשק לשונאי ישראל, לפעול בצורה לא-דמוקרטית בכל קדנציה(ע"י דילול הכח הפוליטי של היהודים - ואפילו בהעלאת אנטישמים מוצהרים), לפגוע בכלכלה, להעמיק פערים בחברה - ע"י שילוח תקציבי המדינה לקיבוצים, להחזיק בפנקס אדום ולגרש יהודים מהבתים שלהם - זו ציונות!
אני חייב לציין, שתיקנת את הדעות שלי - הוצאת אותי מאפילה לאורה תודה ל.ך.
אני חייב לציין, שתיקנת את הדעות שלי - הוצאת אותי מאפילה לאורה תודה ל.ך.
אנונימי
^
רוב מה שכתבת פה נראה לי זה דברים שאתה זוכר מהחלומות שלך בלילה
רוב מה שכתבת פה נראה לי זה דברים שאתה זוכר מהחלומות שלך בלילה
תן לי להגיד משהו ואנשי שמאל תקבלו את האמת ואל תדווחו השמאל כמה שהוא יהיה "ציוני" לקרוא למתנחלים לא אזרחי הארץ זה טמטום לרצות שלום עם רוצחים זה שלום לא כל ערבי מחבל אבל כל מחבל ערבי אתם לא רואים יהודי שלוקח גרזן הולך לכפר קאסם ומתחיל לשחוט ערבים ולמה? כי הם חיות אדם תרצו או לא תרצו ולקרוא לנו עם כובש זה להיות דפוק לקרוא לאנשי ימין פאשיסטים זה טמטום הרי דוגמא חבר הכנסת גולן קרא לא זוכר למי תתי אדם תנו לי לתת לכם פלאש באק היטלר קרא לנו תתי אדם תגידו מה שתגידו לתמוך בערבים שגרים בעזה ולהגיד שאנחנו הורגים אותם זה כמו להגיד שמי שביצע את פיגוע מגדלי התאומים זה המטוס ולא בין לאדן לא להיות יפי נפש הרי כל הצפון בונים לא רוצים לראות את ה"כושים" מדרום תל אביב בבריכות שחיה שלהם, לפני שתגידו גזען גזען אני יהודי ימני גאה אוהב את כל מי שאוהב אותי אני אוהד חיפה וחלק מאוהדי חיפה הם ערבים וכשמבקיעים גול אני מתחבק גם עם יהודים וגם עם ערבים כאילו הם אחים שלי בדם, אין לי בעיה ששכן שלי יהיה ערבי כל עוד הוא אוהב אותי הדדיות חברים הדדיות, ולתת "שתי מדינות לשני עמים" אין דבר כזה מדינת ישראל היא היחידה שיש לה זכות להיות פה כל אחד שרוצה לחיות פה בואו אני מזמין אותם אישית בתור ימני כל עוד הם מכבדים את חוקי המדינה, לפני שתגידו גם הכיבוש הכיבוש היום ראיתי רכב עם לוחית רישוי פלסטינית חברים הפלסטיני "הכבוש" נסע על ראנג' רובר מי שלא יודע מכונית שרופא בישראל לא יכול לממן ואין פה שום דיכוי ושום בטיח הם חיים יפה מאוד בבניינים המפוארים שהם בונים להם ללא רשות מהמדינה אכן לא אומר שהשטחים שלהם גם צריכים להיות שלנו שיחיו בשלום לצידינו בתוך הערים שלהם שיבואו לבקר אבל מפה ועד לתת להם שטחים ממדינת ישראל זה לתת להם להתקרב עם הטרור עוד צעד לתוכינו לתוך העם, תאמינו לי שהכי טוב לפלסטינים המסכנים שסובלים מהכיבוש פה בארץ כי בכל מדינת ערב אחרת לא סובלים אותם, יש סרטונים של אנשים ממדינות ערב שמתחננים שישראל תכבוש את אותה מדינה כדי לקבל את אותם הזכויות שיש לערבים בארץ, אני הייתי אני ימני ציוני אוהב אותך מדינת ישראל תמיד תהיה פה
באותו הנושא: