7 תשובות
את כן מגזימה שכל שנייה את מזכירה לו שהוא צריך לקנות לך.
אבל גם הוא לא יצא בסדר.
שהוא לא באמת רוצה אותך ואת מבזבזת את הזמן עליו

בן זוג שלא עושה משהו מינמלי כמו מתנה ליום הולדת במיוחד אם אתם הרבה זמן ביחד זה עלוב

נשמע שאתם צעירים ובגיל הזה זה גם ככה לרוב לא מחזיק

אז הייתי שואל את עצמי אם הוא שווה את זה
הוא נתן לך לפחות חיבוק..נשיקה?
הוא מראה שהוא מצטער שהוא לא קנה?
אני לא חושבת שאהבה נמדדת לפי המתנה
לפי הכוונה.
והוא קנה לך מתנה , היא רק לא הגיעה
קיצור, הייתה פה כוונה
אם היה לו מספיק חשוב לשמח אותך הוא היה יוצא לעבוד
תפרדי ממנו מגיע לך מישהו שיוריד בשבילך את הירח
אנונימית
לדעתי לא מגיע לו אותך הוא נשמע כמו מישהו שלא אכפת לו מספיק ממך במקומך הייתי נפרדת
שואל השאלה:
ברור שכן, וברור שהיה כוונה ושאהבה לא נמדדת לפי מתנה, אבל כמה אפשר להגיד שכוונה יותר חשובה ממעשה?
הוא תמיד היה אומר "אקנה לך משהו," ואז לא מגשים. סתם לעלות תציפיות. הייתי מעדיפה שיגיד "לא קונה לך כלום" ככה אולי הייתי יכולה לדחוף את זה הצידה ולהמשיך להנות איתו.
אנונימית
פשוט לא אכפת לו מספיק ומישהו שרוצה עושה אז הוא פשוט לא רוצה
התחברות ל