4 תשובות
תשמעי הוא די אמר לך את האמת לגביו וזה לא בא מכוונה רעה אם זה מה שמפריע לך ממליצה לך לשקול את זה שוב כי יש מצב שהקשר הזה רק יעשה לך טוב
שואל השאלה:
^אני העלתי את הנושא אבל כל פעם שהוא אמר שהוא ישים לב זה לא ישתנה כל כך
^אני העלתי את הנושא אבל כל פעם שהוא אמר שהוא ישים לב זה לא ישתנה כל כך
אנונימית
תגידי לו או שאתה מתחיל להחמיא לי או שאני עוזבת, אני לא רוצה בן זוג שלא מחמיא לי ומביע אהבה ובלה בלה בלה
אולי הוא לא הבין עד כמה זה רציני
אם זה ממשיך ככה וזה פוגע אז תנתקי קשר
אולי הוא לא הבין עד כמה זה רציני
אם זה ממשיך ככה וזה פוגע אז תנתקי קשר
ידוע שאצל רוסים אין חיבה, זה חינוך שונה משלנו
האקסית שלי לא הגיעה לשבעה של דוד שלי עקב חוסר הפגנת חיבה
האקסית שלי לא הגיעה לשבעה של דוד שלי עקב חוסר הפגנת חיבה
באותו הנושא: