4 תשובות
מבחינת טיפים וזה מלצרות מבחינת קושי בריסטה
אני מעדיפה בריסטה אישית
מלצרות זה ממש לא לכל אחד
מלצרות זה ממש לא לכל אחד
שואל השאלה:
למה?
למה?
אנונימית
כי זה שילוב של עבודה מאוד פיזית עם המון לחץ, עימותים, יחסים בינאישיים שבדרך כלל מאוד לא פשוטים מול לקוחות
אנשים אוהבים להוציא עצבים לפעמים על מלצר כי זה פשוט מאוד נוח כי אין לו איך לענות כי זו העבודה שלו והטרטור הזה מפה לשם מאוד לא פשוט
בריסטה נותרת מאחורי הקלעים קצת. נותנת שירות אבל מאחורי דלפק, לא כל היום בין הלקוחות. והעבודה עצמה פחות פיזית
אנשים אוהבים להוציא עצבים לפעמים על מלצר כי זה פשוט מאוד נוח כי אין לו איך לענות כי זו העבודה שלו והטרטור הזה מפה לשם מאוד לא פשוט
בריסטה נותרת מאחורי הקלעים קצת. נותנת שירות אבל מאחורי דלפק, לא כל היום בין הלקוחות. והעבודה עצמה פחות פיזית
באותו הנושא: