2 תשובות
הבריסטה הכי טוב שאני מכירה שעובד בזה כבר 7 שנים לא שותה קפה אף פעם ובתור בריסטה בעצמי בעיניי זו עבודה ממש כיפית בלי קשר לאם את שותה קפה או לא
אנונימית
לדעתי זה לא משנה בריסטה זה ממש נחמד גם אם לא אוהבים קפה