3 תשובות
פשוט להרגע זה נשמע כמו קלישאה אבל באמת פשוט לשכוח מזה כי המחשבה שזה טסט זה רק ילחיץ אותך פשוט לנשום עמוק ולנהוג כמו שלמדת בשיעורים גם תסתכל המוןן במראות באמת ממש בודקים את זה שאתה מסתכל גם בחנייה גם מדי פעם בפניות צמתים תמיד להסתכל וגם מדי פעם שאתה נוהג כזה תזרוק מבטים למראה שהבוחן יראה שאתה יודע לזהות סכנות ומנסה להבין את הכביש
וכמובן ממש בהצלחהה
וכמובן ממש בהצלחהה
שואל השאלה:
תודה מלכה
תודה מלכה
בכיףף תעדכן איך היה בפרטיי חח
באותו הנושא: