2 תשובות
פשוט להקשיב למורה
בשיעור הראשון נוסעים ממש בקטנה ולא צריך ידע מקדים
בקטנה לנשום עמוק, לא מפחיד בכלל.
ואם המורה טוב עוד יותר לא מפחיד.
תהיה רגוע תהיה מרוכז תקשיב למורה שלך טוב והכל יהיה חלק וגם כיף
בהצלחה
אנונימית