יש הרבה תסבוכים בחופשה המשפחתית שלי ואני לא יודעת מה לעשות בא לי רק לבכןת (פירוט)
כל היום רק תסבוכים לקחנו טיסת לילה כולם עייפים ואני מאז שהתעןררתי בשבת ב10 בבוקר לא ישנתח אני גוססת ולא מרגישה טוב ואנחנו באירופה וחם כאן אז הכל מתפקשש והייתה לנו בעיה עם המלון שעתיים אנחנו בלובי עכשיו מחפשים רק לאן לצאת אבל קשה נראה שכולם לא במצב רוח ואנחנו כאן עד שישי ואני מטמוטטת עוד רגע מעייפות ולחץ.