התחברות
הרשמה
מה לעשות עם הלך לי ממש רע ביום המאה אוף
28 ביוני 2026, 13:53
יום המא"ה
יום המאה
גיוס
2 תשובות
תעשי חוזר
G
Gimail
תחכי שיהיו ציונים. אולי הם יהיו גבוהים יותר ממה שאת חושבת. ומה שנמוך את יכולה לעשות חוזר
אנונימי
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אפשר לעשות יום המאה לאחר שהתגייסתי ?
איזה הדגמה אני יכולה לעשות ביום המאה על נושא של כדורסל?
חובה לעשות יום המאה?
אם יש דברים שאני לא רוצה לעשות ביום המאה אז אני לא חייבת?
תספרו על משימות שהייתם צריכים לעשות ביום המאה
אם אני מערערת על ציוני יום המאה אני צריכה לעשות יום המאה שוב?
מישהי שהתגייסה בלי לעשות יום המאה?
קיבלתי ציונים ליום המאה , לעשות יום המאה חוזר מחדש?
למישהי יש רעיונות להרצאה ופעילות שאפשר לעשות ביום המאה?
עכשיו גם בנים צריכים לעשות יום המאה
אפשר לעשות יום המאה עם מחשב נייד ללא עכבר חיצוני?