6 תשובות
נתנו רבע שעה ללמוד מצגת רנדומלית ואז הייתי צריכה ללמד את שאר הבנות לכמה דקות
היינו צריכות ליזום איזה אירוע ולהציג אותו יעני בפני ראש העיר וזה אז פשוט חשבנו ביחד כקבוצה וחלק ישתלטו יותר וחלק פחות
בחלק הקבוצתי חילקו אותנו לשתי קבוצות וכל קבוצה היתה צריכה לחשוב על רעיון לקונספט של מועדון שכונתי ואז היינו צריכות לבחור ביחד את הרעיון שאנחנו מתקדמות איתו ולרדת יותר לפרטים של איך זה יעבוד, מה יהיה שם וכו ובסוף היינו צריכות להכין מודעה שמשווקת את הרעיון של המקום
בהדרגה כמו תמיד צריך ללמוד את המצגת שנותנים לך כמה דקות ואז להציג לכולם
ובסימולציות נתנו לי מקרה שאני מורה ובבית ספר שלי מוציאים משלחת לארהב ותלמידה שלי מאוד רצתה להתקבל אבל בגלל שהרמה של האנגלית שלה לא מספיק טובה והיא לא עברה את המבחני אנגלית היא לא התקבלה למשלחת ואני צריכה לעלות לזום מולה ולעשות איתה שיחה להגיד לה שהיא לא תוכל לצאת למשלחת
בהדרגה כמו תמיד צריך ללמוד את המצגת שנותנים לך כמה דקות ואז להציג לכולם
ובסימולציות נתנו לי מקרה שאני מורה ובבית ספר שלי מוציאים משלחת לארהב ותלמידה שלי מאוד רצתה להתקבל אבל בגלל שהרמה של האנגלית שלה לא מספיק טובה והיא לא עברה את המבחני אנגלית היא לא התקבלה למשלחת ואני צריכה לעלות לזום מולה ולעשות איתה שיחה להגיד לה שהיא לא תוכל לצאת למשלחת
להציג נושא רנדומלי כמו שרשמו למעלה ואמרו לנו לשתף פעולה ולעשות פרסומת למשהו מסוים, אחרי השלב עם כולם עוברים לסימולציות עם המדריכים בלבד שבהם נגיד את צריכה למכור מוצר או להתמודד בסיטואציה לא נעימה (את בוחרת מבין כמה)
אה וגם היתה עוד סימולציה שאני נציגת שירות לקוחות בוידאו של חנות בגדים ולקוחה קיבלה חצאית קרועה אבל אין לי איך להחליף לה אותה או להחזיר לה את הכסף ואני צריכה להתמודד מולה
יואו איזה דה ז'ה וו עשיתם לי ליום המאה
באותו הנושא: