3 תשובות
מזל טוב נשמע שאת מואהבת אם זה המצב למה לא להתקדם? אם את מרגישה ככה יעני, ובני כמה אתם?
שואל השאלה:
^הייתי בזוגיות לא לפני כזה הרבה זמן ואני רוצה לתת לעצמי קצת זמן לבד, מה שלא קרה כשדיברתי איתו
אני 19 הוא 21
אנונימית
שמעי אחרי הכול את יודעת מה הכי טוב בשבילך ואם הוא באמת הגבר שאת מתארת תשתפי אותו אני בטוח שהוא יבין ויסכים לחכות נגיד האא חצי שנה? כמה חודשים? מניח שכע כמובן לא עכשיו להגיד לו עוד שנתיים אני יהיה איתך לא משנה איזה גבר טוב הוא זה פשוט לא שווה לו ולא נראלי שהוא יפגע
התחברות ל
באותו הנושא: