4 תשובות
תמיד היה פוליטי.
אבל זה לא נכון. תאהדי את מי שאת רוצה.
אבל זה לא נכון. תאהדי את מי שאת רוצה.
זה עצוב להגיד אבל היום הופכים כל דבר לפוליטי
אפילו מוזיקה
אפילו מוזיקה
הפוליטיקה היא ליטרלי בקבוצות סבבה. אפשר לראות רק לפי הסמל של הקבוצות איזה דעה פוליטית או איזה תנועה הם משתייכים
זה תמיד היה ככה עם אוהדי ביתר
באותו הנושא: