11 תשובות
יש מרכז, אבל עפי שמועות שמעתי שהוא ממש חרא והוא לא מתנהג כמו מרכז
^הוא מתנהג כמו מרכז פשוט בגלל המערכת הממשלתית שלנו הוא כמעט תמיד באופוזיציה אז אנשים חושבים שזה שמאל
אנונימי
ימין ושמאל- הפרד ומשול.
אנונימית
כי לאנשיפ שונים יש דעות שונות
לצערנו הרב יש מרכז
^למה לצערנו
אנונימי
יש מרכז
^^כי מרכז זה לא אידאולוגיה. מרכז זה לומר אני לא מביע שום דעה כדי שכמה שיותר יבחרו בי. ואז, כשמפלגות מרכז נכנסות לכנסת או לממשלה, הן לא עושות כמעט כלום אמיתי כדי לא לסכן קולות
יש מרכז
יש מרכז
יש מרכז
אבל תמיד יש נטייה לפה או לשם
בני גנץ הוא מרכז
אבל יש לא נטייה ממש קלה שמאלה...
(זה שהוא נגד ביבי לא אומר אוטומטית שהוא שמאל)
אבל תמיד יש נטייה לפה או לשם
בני גנץ הוא מרכז
אבל יש לא נטייה ממש קלה שמאלה...
(זה שהוא נגד ביבי לא אומר אוטומטית שהוא שמאל)
באותו הנושא: