6 תשובות
אני שמה
הבנתי שזה לא כזה בריא
לא
ואומרים שזה גם לא טוב כי זה רק מגביר הפרשות ואז נוצר איזשהו לופ כי קשה להפסיק להשתמש בהן
ואומרים שזה גם לא טוב כי זה רק מגביר הפרשות ואז נוצר איזשהו לופ כי קשה להפסיק להשתמש בהן
אנונימית
רק לפני ואחרי וסת. לא לאורך כל הסייקל
רק ליפני ואחרי הוסת.
רק כשממש חייב ולא ממליצה זה לא בריא
אנונימית
באותו הנושא: