9 תשובות
לא מומלץ
צריך לשים כל יום חוץ מבמחזור לשים כל בוקר להחליף בצהריים
אנונימית
לא מומלץ לשים כל יום, תחתוניות מגבירות את ההפרשות
לא מומלץ, הדבר הכי מומלץ זה להשתמש בהלבשה תחתונה מבד נושם(למשל 100% כותנה).
רוב התחתוניות, עשויות מחומרים סינטטיים ובין היתר מיקרו-פלסטיקים שידועים כלא בריאים וזה יוצר מצב שיוצאות יותר הפרשות.

אישית אני לא משתמשת בכלל
אחרי תקופה הגוף מתרגל וההפרשות מתמעטות משמעותית.
תחלופה שאפשר להשתמש בה - תחתוניות רב פעמיות ופשוט לשים אותן בכביסה לאחר השימוש (אבל אחרי תקופה לא יהיה צורך בהן)
שואל השאלה:
תקשיבו שמה זה שורף לי שם וזה ועוד כמה דברים ואני חושבת שזה מתחתונית כי אני נקייה ומתקלחת כל יום כל יום וגם עכשיו בדיוק נכנסת אז לא לשים?
אנונימית
שואל השאלה:
תודה אז לא לשים?
אנונימית
שואל השאלה:
איך אני יןדעת אפ התחתונים שלי 100 אחוז כותנה?
אנונימית
^^^ יכול להיות שזה מהתחתוניות, יש בנות שמפתחות רגישות
^ על כל בגד יש תווית של איך לכבס, איפה הבגד נוצר וממה הוא עשוי (אם זה מארז אז רשום על האריזה)
שואל השאלה:
אמאלה באמת שתודה תקשיבי שאני כלכך סובלת נראלי יש לי רגישות בזה ואני אפילו חושבת שזה עשה לי שם דלקת פעם כי היה לי ממש חמור לאיזה שבוע והלך ושוב חזר ועכשיו זה לא כמו פעם זה פשוט לא נוח לי שם בכלל וכאילו אני ממש מרגישה את זה ושורף אז ממש תודה אני פשוט אפסיק להשתמש כרגע❤
אנונימית