13 תשובות
להבין מאיפה זה נובע ולטפל בזה, אתה צריך להגיע לשורש הבעיה
שואל השאלה:
אני לא יודע איך לטפל בהכל, זה מרגיש הכל
אנונימי
להתחיל לשנות דברים שאתה לא אוהב, זה לא חייב להשאר ככה, יש בך דברים חיוביים ודברים שליליים, כמו בכל אדם, תהיה חומל כלפי עצמך, ותעבוד להיות טוב יותר כמה שתוכל, לאט לאט הערכה כלפי עצמך תבוא מאליה, עם הזמן.
שואל השאלה:
לא משנה מה אני עושה אני לא מרגיש טוב יותר
אנונימי
חשבת ללכת לטיפול רגשי?
שואל השאלה:
הייתי זה לא טיפל בבעיה מהשורש
אני לא מיוחד אבל בהחלט אין הרבה עם מה שזה לא יהיה
אנונימי
זה בסדר שאתה מרגיש ככה כרגע, יש ימים כאלה, אבל בטווח הרחוק, תנצל את הימים שאתה מרגיש קצת יותר טוב כדי להבין מה היית רוצה שיהיה אחרת ולעבוד על זה, תנסה ללכת לטיפול במקום אחר מהמקום שהיית בו, זה שלא הצליח במקום אחד לא אומר שאין לך תקווה.
שואל השאלה:
אני מרגיש שאף אחד לא יכול לעזור לי חוץ מעצמי
אני מרגיש שאני זקוק לתמיכה אבל העולם נראה לי כל-כך שטחי ואפור
זה לא שאני מושלם אבל עדיין
אני מרגיש שזה משהו בתוכי שאני לבד צריך לטפל בו
מכל הפעמים שביקשתי עזרה הרגשתי רע
והבנתי שאני הבעיה, את זה כבר ידעתי
אבל כולם גרמו לי להרגיש יותר רע בנוגע לזה
אבל אולי זאת הפרשנות שלי
כל החיים שלי זאת הפרשנות שלי
אנונימי
ברור שזה אתה
אתה חושב שהמטפל הוא היחיד שעוזר? הוא בסך הכל השליח, אתה זה שעובד קשה עם עצמך בחיים היומיומיים שלך
שמעת על המגדלור? דבר איתי בפרטי אם תרצה (:
שואל השאלה:
הכוונה היא ללבד ולא לבקש בכלל עזרה
אנונימי
לאט לאט וצעד צעד, תנשום תכיר אנשים תראה מה אתה אוהב לעשות ותתמקד בזה. לא אוהב כלום? הכל טוב אתה לא חייב "לאהוב" דברים תמצא משהו שקצת מעניין ומעביר את הזמן ותפתח אותו.

תכיר אנשים ותצא או שתשחק, תראה גם אני לא אוהב את עצמי אבל שנאה זה רגש חזק - תכיר את עצמך יותר טוב ותשלים שאתה זה אתה וזה בסדר וככה לאט לאט הכל ישתפר.
זה עניין עמוק שחשוב לטפל בו מהשורש

יש סיבה שאתה מתנגד לטיפול? זה עניין כספי או תובנה אישית שלך?
שואל השאלה:
תודה לכולם
תובנה אישית שלי
אנונימי
התחברות ל