13 תשובות
אממ לא מזדהה
שואל השאלה:
מוזר
מוזר
אנונימית
לא היה לי
זה פשוט נעלם
זה פשוט נעלם
שואל השאלה:
למה רק אני הרגשתי ככה
למה רק אני הרגשתי ככה
אנונימית
לא הייתי מגדירה את זה כ"מגעילה" בהכרח אצלי, אבל הגיוני. את מבינה שחיית באיזושהי אשליה, כל ההורמונים סובבו לך את המוח. בזבזת את הזמן ואת האנרגיה שלך על בן אדם כמוך
שואל השאלה:
כן אבל על בן אדם לא לא כמוני*
כן אבל על בן אדם לא לא כמוני*
אנונימית
לא הבנתי
כי את נגעלת מהעובדה שאיכשהו הצלחת להימשך אליו למרות שהוא לא מה שאת מחפשת
כנראה "נפילת מתח רגשית", כשנמצאים במצב שמעורר אנרגיה ועניין ואז הוא נגמר אז יש תחושת ריקנות.. יעבור.
שואל השאלה:
^^^ כאילו הוא לא כמוני פשוט
^^^ כאילו הוא לא כמוני פשוט
אנונימית
שואל השאלה:
^^ אין קשר לריקנות
^^ אין קשר לריקנות
אנונימית
^^מאיזו בחינה? לא התכוונתי שהוא בדיוק כמוך, התכוונתי שהוא לא איזו ישות נעלה. לא טוב יותר מאחרים.
שואל השאלה:
^ אהה
האמת לא בגלל זה
אני לא חשבתי שהוא יישות נעלה או משהו
הוא פשוט הרבה יותר נחות מבן אדם רגיל פשוט
^ אהה
האמת לא בגלל זה
אני לא חשבתי שהוא יישות נעלה או משהו
הוא פשוט הרבה יותר נחות מבן אדם רגיל פשוט
אנונימית
באותו הנושא: