התחברות
הרשמה
אתם מכירים את התחושה שיורד לכם ממישהו ואתם מרגישים פספוס ואכזבה?
כי זה פשוט ממש כיף לרצות מישהו ולהנות מזה ולדמיין אתכם ביחד ושהוא עושה משהן איקי ויורד לך את מפספסת את כל הפנטזיה
וואי גם יהיה לי משעמם עכשיו וכבר עשיתי מאמץ להתקרב אליו סתם ככה ופתאום לא באלי יותר זה ממש מציק הסיטואציה
12 בנובמבר 2023, 19:28
מצב רוח
דיכאון
תחושות
פספוסים
התבגרות
4 תשובות
כן
A
AlphaGhost
וואי ממש
E
Ew, people
כן זה נוראי
T
This user has retired
לגמרי זה מבאס
ש
ש.ב.28
באותו הנושא:
מכירים את התחושה שלא תתאהבו יותר?
כבר שאלתי,אבל לא ענו לי.מה התחושה שהכי דומה למישהו שיורד/מלקק לך?
מכירים את התחושה הזאת..?
האם אתם מכירים את התחושה?
מכירים את התחושה הזאת?
וואי, מכירים את התחושה הזאת
מכירים את התחושה המדהימה
מכירים את התחושה שאתם לא יודעים אם אתם ישנתם או הייתם ערים?
מכירים את התחושה שאתם מתגעגעים למישהו אבל לא יכולים לומר לאותו בן אדם ?
מכירים את התחושה הזאת?
מכירים את התחושה הזו שאתם מזיקים לסובבים אתכם?