התחברות
הרשמה
אם נכשלתי בתיאוריה אני צריך לעשות את הצילום והטופס ירוק שוב?
28 ביוני 2026, 11:56
טופס ירוק
תיאוריה
רשיון נהיגה
נהיגה
טפסים
3 תשובות
לא
'
'Mossad Agent D
לא
הדבר היחידי זה פשוט לעשות תאוריה מחדש, בכסף ובפחות טעויות.
ש
שנצ מלכותי❤
לא רק תאוריה
ה
הבת של צאקי
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
היום נכשלתי תיאוריה 21 כבר אוף אני לומדת הרבה ותמיד נפסלת מה אפשר לעשות?
אם נכשלתי תיאוריה מה צריך לעשות כדי לעשות שוב במשרד הרישוי
נכשלתי כבר 17 פעמים בתיאוריה ואני לא יודעת מה לעשות,מרגישה מיואשת.מה לעשות?תודה לעונים
נכשלתי כבר תיאוריה 10 מה לעשות??
עשיתי 10 מבחנים שמדמים תיאוריה, ועברתי ב9, אבל נכשלתי באחד, לגשת או לעשות עוד?
אם נכשלתי בכל המבחנים שעשיתי בתיאוריה באפליקציה, ויש לי מחר מבחן תיאוריה מה לעשות???
צריך לעשות בדיקות לפני תיאוריה? ומה צריך
שוב נכשלתי בתיאוריה, טיפים לעבור ?
אם נגיד נכשלתי בתיאוריה 3 פעמים, כשאני אעבור המורה יכול לדעת שעברתי רק תאוריה רביעית?
אם נכשלתי בתיאוריה, כמה זמן אני צריך לחכות בשביל להיבחן עוד פעם?
אם נכשלתי בתאוריה בבית ספר (מחר) מתי אני יוכל לעשות שוב תאוריה?