התחברות
הרשמה
אם נכשלתי בתיאוריה, כמה זמן אני צריך לחכות בשביל להיבחן עוד פעם?
יענו, יש חוק לזה או משו? או שאפשר אפילו באותו רגע לעשות עוד פעם תיאוריה?
26 בנובמבר 2019, 12:36
נהיגה
תיאוריה
תיאוריה לנהיגה
לימוד נהיגה
תאוריה
2 תשובות
אי אפשר באותו רגע אפשר לגשת לתאוריה יום למחרת
אנונימית
יום למחרת אפשר לגשת שוב
f
fairy_
באותו הנושא:
אם לדוגמה נכשלתי בתיאוריה, אני יכולה לגשת יום אחרי זה שוב או שאני צריכה לחכות זמן?
למה כולם ממהרים לעשות תיאוריה? אני נכשלתי בתיאוריה ואני יכולה לחכות עוד שנה אני רק בת 16
כמה זמן צריך לחכות בין תאוריה לתאוריה?
אם נכשלתי בתאוריה, יש תקופת זמן מסויימת שאני צריכה לחכות עד שאני יכולה להיבחן שוב?
נכשלתי תיאוריה ראשונה עד כמה זה גרוע?
שוב נכשלתי בתיאוריה, טיפים לעבור ?
נכשלתי טסט 1, כמה זמן אני צריך, לחכות לטסט שני?
כמה זמן צריך לחכות לתשובות של התיאוריה?
אם ברוב המבחני תיאוריה שעשיתי באפליקציה נכשלתי עם 6 טעויות
אם נכשלתי בתיאוריה ועשו לי וי על הטופס ירוק אני צריכה להוציא חדש בשביל לגשת שוב ?
נכשלתי בתיאוריה