תשובה אחת
את לעולם לא תפסיקי למצוא חברות. בכל מקום חדש, סביבה חדשה, יש לך אפשרות למצוא חברות ואפילו יותר טובות ואמיתיות. ואיפה שהכי לא תצפי את תמצאי אותן. אם את רוצה להיות בסביבה את יכולה ללכת למקומות כאלה. אולי לחוגים חדשים ולמקומות בילוי, וגם בבית ספר אנשים שלא הכרת לפניי
באותו הנושא: