8 תשובות
כן זה נחמד. לא איזה טירוף חושים אבל טעים בכיף. שמנוני נחמד כזה.
זה מלוח מדי
כן.
שואל השאלה:
למי שאמר לא למה לא?
למי שאמר לא למה לא?
אנונימי
כן זה יאמרס
כן
באותו הנושא: