5 תשובות
כן
כן אבל עדיף עוף
וואו מאד
לפני שהייתי מסורתית אכלתי כמה וכמה פעמים כי רציתי לדעת בדיוק מה הטעם של זה ולא, לא אהבתי.. הוא מאוד מלוח ושומני מאוד שומני :/
תלוי איך
מכינים ואיזה חלק אבל זה טעים הזה שהאמריקאים אוכלים עם החביתה בבוקר