תשובה אחת
שואל השאלה:
^השני יהיה טוב ושמח אבל לא במקרה הזה, שאפילו לסיים קשר אצלך זה בהודעה ולענות בקרות כזו, כאילו היינו סתם.
אז אין מה לומר כמו שאת נפגעת גם אני, אני מבינה אותך לגמרי שנפגעת כי אני יודעת מה זה אבל אין מה לרשום שאתה מעדיף למנוע את זה, כי זה לא משנה כבר פגעת בי במילא...
^השני יהיה טוב ושמח אבל לא במקרה הזה, שאפילו לסיים קשר אצלך זה בהודעה ולענות בקרות כזו, כאילו היינו סתם.
אז אין מה לומר כמו שאת נפגעת גם אני, אני מבינה אותך לגמרי שנפגעת כי אני יודעת מה זה אבל אין מה לרשום שאתה מעדיף למנוע את זה, כי זה לא משנה כבר פגעת בי במילא...
אנונימית
באותו הנושא: