10 תשובות
שואל השאלה:
^תמיד האמנתי שאפשר להמשיך לאהוב ולא לוותר, וכשהכרתי אותך גם חזרתי להאמין בזה יותר, כי לפנייך לא הצלחתי להיפתח ככה לאף אחד, לא חשבתי שאני יצליח להתאהב שוב או לפתח רגש למישהו ואיתך כן הרגשתי שזה קרה, אבל אין כל כך מה לעשות אני לא אלחם על אנשים שלא נלחמים עליי, כשאני אוהבת באמת זה מהנשמה ומהלב באמת, ויעשה הכל כדי שלצד השני יהיה טוב ושמח אבל לא במקרה הזה, שאפילו לסיים קשר אצלך זה בהודעה ולענות בקרות כזו, כאילו היינו סתם.
אז אין מה לומר כמו שאת נפגעת גם אני, אני מבינה אותך לגמרי שנפגעת כי אני יודעת מה זה אבל אין מה לרשום שאתה מעדיף למנוע את זה, כי זה לא משנה כבר פגעת בי במילא...
אנונימי
שואל השאלה:
^ הויכוח היה ככה, אנחנו נפגשים פעם בשבוע או יותר אם יוצא כי אני עובד ולומד והיא גם אז או חמישי או סופ"ש או באמצע השבוע לפני העבודה שלי ואחרי שלה, השבוע יצא שנפגשנו בחמישי, היא כתבה לי אני באה אלייך אחרי העבודה יהיה לך כוח להחזיר אותי בערב מאוחר או להביא פיגמה שאני ישאר לישון אצלך? כתבתי נראה נזרום, אז כשנפגשנו בחמישי ישבנו בבית קפה ודיברנו וצחקנו, למחרת הייתי צריך לקום מוקדם והיא רצתה לישון אצלי איתי, אמרתי שאני לא רוצה כי אני צריך לקום מוקדם, היא אמרה בבוקר אני יצא הביתה גם אז אמרתי לה אני מעדיף שלא כי אני רוצה לישון טוב וכנראה שאנחנו נשכב ואני לא רוצה, ואז היא אמרה מי אמר שכל פעם שאני יבוא לישון איתך חייב לשכב, כיף לי איתך, לראות איתך סרט להתחבק איתך, אמרתי לה כן אבל אם את באה לישון אצלי סביר להניח שנשכב כי אני ירצה וגם את תרצי, אמרתי לה ביום שהייתי במחזור שישנת אצלי סבלתי אחרכך כי לא יכלנו לשכב והייתי חרמן, ואז היא אמרה אבל לא חייב שנשכב ואז אמרתי לה למה את מנסה לגרום לי לחשוב שאני מנצל אותך ומכניסה לי מילים לפה, היא אמרה לי לא הכנסתי לך מילים לפה אני אומרת לך מה אני מרגישה, אמרתי לה וגם למה בכית אני לא מבין מאיפה זה בא, היא אמרה אני רגישה ככה אני מה לעשות ואז אמרתי לה שזה טבעי לשכב, היא אמרה נכון לא אמרתי שלא וגם שכבנו כמה פעמים אבל אני רוצה לישון איתך ולא חייב שנשכב פשוט כיף לי איתך להתחבק איתך לראות איתך סרטים, ואז אמרתי לה שאני לא רוצה לפגוע בה אבל מה שהיא אומרת לא רלוונטי ואין לזה פואנטה, וישבנו בפארק ואז קמנו ניסיתי לחבק לנשק אותה והיא פחות הייתה בעניין כנראה הייתה כעוסה, נסענו בדרך אחי התקשר אליי, ואז הוא אמר לה שלום היא אמרה לו שלום פעם ראשונה ואמר יאללה תבואו לצפון ואמר לה נפגש היא אמרה כן בע"ה, שהחזרתי אותה הביתה חיבקתי אותה אמרתי לה לא רציתי לפגוע בך, היא אמרה בסדר והלכה הביתה נראית מבואסת, יום למחרת היא כתבה צי הודעה בוקר טוב איך אתה? כתבתי לה בסדר אני בלימודים, ואז היא כתבה לי אתה כועס עליי? כתבתי לה תראי את בחורה מקסימה אבל אני לא מוצא את עצמי בקשר הזה הלב שלי לא מצליח להיפתח אלייך, ואני מעדיף לסיים את זה כי לא רוצה להשלות אותך ולבזבז לך את הזמן ותמצאי את האחד שלך ומאחל לך את כל הטוב שבעולם, היאהויכוח היה ככה היא גם הייתה רגועה יחסית ואמרה לי אל תתעצבן, אנחנו נפגשים פעם בשבוע או יותר אם יוצא כי אני עובד ולומד והיא גם אז או חמישי או סופ"ש או באמצע השבוע לפני העבודה שלי ואחרי שלה, השבוע יצא שנפגשנו בחמישי, היא כתבה לי אני באה אלייך אחרי העבודה יהיה לך כוח להחזיר אותי בערב מאוחר או להביא פיגמה שאני ישאר לישון אצלך? כתבתי נראה נזרום, אז כשנפגשנו בחמישי ישבנו בבית קפה ודיברנו וצחקנו, למחרת הייתי צריך לקום מוקדם והיא רצתה לישון אצלי איתי, אמרתי שאני לא רוצה כי אני צריך לקום מוקדם, היא אמרה בבוקר אני יצא הביתה גם אז אמרתי לה אני מעדיף שלא כי אני רוצה לישון טוב וכנראה שאנחנו נשכב ואני לא רוצה, ואז היא אמרה מי אמר שכל פעם שאני יבוא לישון איתך חייב לשכב, כיף לי איתך, לראות איתך סרט להתחבק איתך, אמרתי לה כן אבל אם את באה לישון אצלי סביר להניח שנשכב כי אני ירצה וגם את תרצי, אמרתי לה ביום שהייתי במחזור שישנת אצלי סבלתי אחרכך כי לא יכלנו לשכב והייתי חרמן, ואז היא אמרה אבל לא חייב שנשכב ואז אמרתי לה למה את מנסה לגרום לי לחשוב שאני מנצל אותך ומכניסה לי מילים לפה, היא אמרה לי לא הכנסתי לך מילים לפה אני אומרת לך מה אני מרגישה, אמרתי לה וגם למה בכית אני לא מבין מאיפה זה בא, היא אמרה אני רגישה ככה אני מה לעשות ואז אמרתי לה שזה טבעי לשכב, היא אמרה נכון לא אמרתי שלא וגם שכבנו כמה פעמים אבל אני רוצה לישון איתך ולא חייב שנשכב פשוט כיף לי איתך להתחבק איתך לראות איתך סרטים, ואז אמרתי לה שאני לא רוצה לפגוע בה אבל מה שהיא אומרת לא רלוונטי ואין לזה פואנטה, וישבנו בפארק ואז קמנו ניסיתי לחבק לנשק אותה והיא פחות הייתה בעניין כנראה הייתה כעוסה, נסענו בדרך אחי התקשר אליי, ואז הוא אמר לה שלום היא אמרה לו שלום פעם ראשונה ואמר יאללה תבואו לצפון ואמר לה נפגש היא אמרה כן בע"ה, שהחזרתי אותה הביתה חיבקתי אותה אמרתי לה לא רציתי לפגוע בך, היא אמרה בסדר והלכה הביתה נראית מבואסת, יום למחרת היא כתבה צי הודעה בוקר טוב איך אתה? כתבתי לה בסדר אני בלימודים, ואז היא כתבה לי אתה כועס עליי? כתבתי לה תראי את בחורה מקסימה אבל אני לא מוצא את עצמי בקשר הזה הלב שלי לא מצליח להיפתח אלייך, ואני מעדיף לסיים את זה כי לא רוצה להשלות אותך ולבזבז לך את הזמן ותמצאי את האחד שלך ומאחל לך את כל הטוב שבעולם
אנונימי
תראה אני רוצה לעזור לך אבל זה ממש ממש ארוך וזה לא יעבוד עם הadhd שלי
אני חושבת שכדאי לך לסכם את העיקר, רק דברים שממש משנים להשאיר כי אנשים לא קוראים בדרך כלל שאלה ממש ארוכה
וואלה קראתי אבל שים לב שההודעה האחרונה שלך חוזרת על אותו טקסו כמה פעמים עשית העתק הדבר לא טוב או משהו
בקיצור יצאת דיי מגעיל אחי כן לא עושים את זה בהןדעה היא ביקשה להיפגש מינימום שאתה יכול לעשות כדי לכבד אותה זה להיפגש ולסיים יפה
אנונימי
קראתי ונראה שבאמת יצאת מגעיל וחוץ מזה אחי נשמע שהבחורה הזו בנאדם טוב מאוד נחמד וזה הפסד שלך בסך הכול
אנונימית
שואל השאלה:
^ מה הכוונה נשמע שהיא בן אדם טוב ונחמד איך את יודעת? היא בכתה על כלום והתווכחנו סתם, ואמרתי לה לא הלב שלי לא מצליח להיפתח אלייך.
אנונימי
שהיא הייתה רצינית לגביך ולגבי הקשר שלכם והיא נלחמה על הקשר בשבילך ובשבילה והיא כתבתה לך שהיא רק רוצה לישון איתך והיא תלך בבוקר הביתה גם ולא חייב לעשות את זה באמת שבאים אחד לשני מתי שאפשר ושרוצים והיא פשוט נשמעת בנאדם טוב ונחמד מאיך שהיא כתבה. והיא דיברה איתך ממה שכתבת פה ואם היא רגישה זה לא דבר רע מלא אנשים רגישים וק במיוחד היום קשה למצוא אנשים שכול כך היו מוזרים ורציניים לגבי הקשר שלהם
אנונימית
שואל השאלה:
^ אחרי שבועיים שלא דיברנו בכלל אחרי ההודעה שלה, היא שלחה לי מה קורה איך אתה? ולא נכנסתי בכלל להודעה ועבר מאז שבוע וחצי, את חושבת הייתי צריך לענות לה משהו? ומה הכוונה קשה למצוא אנשים מוזרים ורציניים היא מוזרה? גם אמרתי לה שהיא באמת מקסימה אבל אני לא מוצא את עצמי בקשר הזה, והלב שלי לא מצליח להיפתח אליה ולא רוצה לבזבז לה את הזמן ולהשלות, היא כתבה אתה לא מבזבז לי את הזמן לא התווכנתי להלחיץ, כתבתי לה שאין קשר ללחץ, אני פשוט עשיתי חושבים עם עצמי וחושב שזה לא יעבוד ואין טעם להיפגש לדבר על זה
אנונימי
לא מוזרים המקלדת תקינה לי התכוונתי מוסרים לקשר כאילו ואם אתה מרגיש אבל שאתה לא תיפתח בקשר איתה ואתה מרגיש שאין חיבור בניכם זה משהו אחר אבל אם יצאתם כול כך הרבה ועשיתם דברים שבדרך כלל אנשים עושים בידעה שהקשר הזה באמת ימשיך ותהיו ביחד באמת וכנראה שגם לה היה ציפה ממך שאתה גם רציני לגבי הקשר איתה והכול
אנונימית
שואל השאלה:
^ את חושבת שהייתי צריך לענות לה בהודעה ששלחה? אחרי שלא דיברנו בכלל ואחרי שבוע וחצי היא שלחה לי לא לא נכנסתי להודעה בכלל ועבר שבועיים כמעט
אנונימי
התחברות ל