15 תשובות
אין קשר בין זה לזה, זאת מילה שמשתמשים בה כדי לדכא אנשים עם גבולות זה כמו שאני אשפוט גבר שלא שם חולצה בחוץ זה לא עושה אותי פרימיטיבית כי משמעות של המילה הזאת לא קשורה לסיטואציה
אנונימית
אנשים תמיד שופטים לפי לבוש
הרבה פעמים כן
לא, למה?
צניעות מבחינתי מראה גם הרבה על האופי של הבן אדם.
צניעות מבחינתי מראה גם הרבה על האופי של הבן אדם.
שואל השאלה:
כן אבל יש קבוצות שמרניות שממש מקללים נשים שלא לובשות צנוע
כן אבל יש קבוצות שמרניות שממש מקללים נשים שלא לובשות צנוע
אנונימי
לאו דווקא
זה תלוי בסיטואציה
יש פעמים שכן ויש פעמים שלא
נגיד אני הכי לא פרימיטיבית ויכולה להגיד שלפעמים אנשים מגזימים בפרובוקטיביות שלהם וזה כבר מגעיל ומאבד את הטעם הטוב
זה תלוי בסיטואציה
יש פעמים שכן ויש פעמים שלא
נגיד אני הכי לא פרימיטיבית ויכולה להגיד שלפעמים אנשים מגזימים בפרובוקטיביות שלהם וזה כבר מגעיל ומאבד את הטעם הטוב
כן.
כולם שופטים אנשים גם לפי לבוש. יש סיבה שאני לא הולך ברחוב עם בגדים קרועים וישנים. למה? כי אני לא מעוניין שיחשבו שאין לי כסף לקנות בגדים נורמליים.
כנל גם לעןד סוגים של לבוש. כל לבוש מתאים לאדם אחר/אירוע אחר.
כנל גם לעןד סוגים של לבוש. כל לבוש מתאים לאדם אחר/אירוע אחר.
בדרך כלל אין קשר בין צניעות לבין האופי של הבן אדם, אבל אני חושב שאישה לא צנועה.. היא פשוט לא אופציה עבורי לחתונה והקמת משפחה, זה עניין של ערכים שמתנגשים פשוט.
אני לא מקלל אבל כן שופט בלב. אין בזה שום דבר פרימטיבי, בשלושה עשורים האחרונים כל הלבוש החשוף תפס תאוצה ונורמל בצורה קיצונית, בגלל שיש אג'נדה מאוד ברורה שמתנהלת כרגע בעולם והיא לחסל כל דבר ערכי ומוסרי שהיה קיים עד כה
אנונימי
אני חושב שכל אחד שופט לפי הלבוש גם אם זה רק בתת מודע
המוח של הבן אדם ישר מנסה לקבל אינפורמציה על מי שמולו וברור שהלבוש קובע הרוב
אולי אפשרי להגיד שהמסקנות שאליהם הגעת יקבעו כמה אתה פרימיטיבי..
המוח של הבן אדם ישר מנסה לקבל אינפורמציה על מי שמולו וברור שהלבוש קובע הרוב
אולי אפשרי להגיד שהמסקנות שאליהם הגעת יקבעו כמה אתה פרימיטיבי..
זה אינסטינקט טבעי של המוח לנסות להבין תוך חלקיק שנייה מי עומד מולנו, גם לפי הלבוש שלו. כדי לקבל החלטות טובות יותר לגביו.
אין קשר לפרימיטיביות.
אין קשר לפרימיטיביות.
לא, כולם שופטים את כולם על הכל.
לא מדויק
הסיבה לשפיטה יכולה להיות פרמטיבית והיא יכולה להיות גם ממש לא
מלא אנשים שופטים כל דבר שזז, לא תמיד מדובר באג'נדה
הסיבה לשפיטה יכולה להיות פרמטיבית והיא יכולה להיות גם ממש לא
מלא אנשים שופטים כל דבר שזז, לא תמיד מדובר באג'נדה
באותו הנושא: