8 תשובות
אנשים רואים משהו שנה
לא לשים על זה תלבש מה שבאלך
לא לשים על זה תלבש מה שבאלך
לך תבין אנשים
ויכול להיות זה כי יש נורמל שזה הבייסיק הזה ןאנשים חושבים שאם זה לא ככה זה מוזר
ויכול להיות זה כי יש נורמל שזה הבייסיק הזה ןאנשים חושבים שאם זה לא ככה זה מוזר
יש אנשים שמשום מה אכפת להם מה אנשים אחרים עושים בחיים והם סתם מטומטמים
אנשים תמיד ישפטו מישהו שנראה להם קצת שונה בחברה, בני אדם
כי הם רואים את החיצוניות
ככה זה אנשים, זה רושם ראשוני ואנשים קובעים את זה בעיקר לפי הנראות של הבן אדם
שואל השאלה:
לא מכליל
לא מכליל
לא כולם ולא תמיד, לא להכליל
יש אנשים ששופטים כי הם לא יכולים לקבל אנשים שונים מהם
יש אנשים ששופטים כי הם לא יכולים לקבל אנשים שונים מהם
באותו הנושא: