8 תשובות
את יכולה להכניס את האשראי שלך למוביט וככה זה אוטומטי ובכללי ניראלי יש אפליקציה לרב קו
שואל השאלה:
אבל לא נותן לעשות חודשי חופשי
אבל לא נותן לעשות חודשי חופשי
אנונימי
תבדקי אולי באפליקציה של רב קו ראיתי שאפשר להטעין שם אז אולי אםשר גם להכניס את הפרטים,אם את לא יכולה פשוט שימי במגן את הרב קו
למה שתרצה בכלל חופשי חודשי? חופש עכשיו, אולי זה בכלל לא יצא משתלם
אנונימית
כי זה אוטומטית מחשב מה יותר שווה. אם תיסעי נגיד 20 פעמים ביום באוטובוס זה אוטומטית יעשה חופשי יומי כי זה ידע שזה יותר שווה. אותו דבר גם עם נסיעות חודשיות. זה למה זה לא מוציא קבלה ישר כשעולים על אוטובוס אלא רק בסוף החודש.
^^חהפך בגלל החופש זה משתלם,יוצאים עם חברים צריך להשתמש הרבה באוטובוסים.אני עושה חופשי חודשי רק בחופש
שואל השאלה:
^^ אה מה רציני? אני משתמש בegg, זה מחשב אוטומטית?
^^ אה מה רציני? אני משתמש בegg, זה מחשב אוטומטית?
אנונימי
זה אמור לחשב אוטומטית
באותו הנושא: