6 תשובות
ken
קוראים לזה משכנתה
שואל השאלה:
אז למה לא כולם עושים את זה והם פשוט מבזבזים מלא כסף בלהשכיר?
אנונימית
כי כדי לעשות את זה אתה צריך משמעותית יותר כסף מההתחלה
לא כולם יכולים לקחת משכנתא
להשכיר דירה זה לא לקנות אותה כי לא משנה כמה חתמת חוזה וכמה תגור שם וכמה תשלם היא אף פעם לא תהיה שלך
יש משהו אחר שנקרא משכנתא, אתה לוקח הלוואה קונה תבית וממשיך לשלם עליו כל חודש במשך כמה שנים טובות והוא נחשב שלך גם כשעוד לא סיימת את כל התשלומים עליו