12 תשובות
כי כתוב בתורה.
לא מפחד מעונש ולא מהרגל
מתוך אמונה שזה הדבר הכי נכון וטוב לעשות
לא מפחד מעונש ולא מהרגל
מתוך אמונה שזה הדבר הכי נכון וטוב לעשות
מרגיש לי נכון
אני עושה את זה כי זה הרגע היחיד בשבוע שאני יכולה להתנתק מהטלפון הרגע הפרטי שלי להירגע והלשתיק את המחשבות מכל הלחץ השבועי
ואני גם עושה את זה לא רק בשביל עצמי אני מכבדת את השם
ואני גם עושה את זה לא רק בשביל עצמי אני מכבדת את השם
ככה חונכתי וגדלתי
אנונימית
היום הכי טוב בשבוע זה שבת, מנוחה מכל השבוע בלי הסחות דעת להיות עם המשפחה, לנוח, וגם בגלל הדת זה מה ה' ציווה ולי יש אמונה בו
לא שומרת אבל רוצה מסיבות הבאות
צחוקים
להתנתק מהנייד
לקרוא סוף סוף נורמלי ספרים (ואני לא אקרא אם יהיה לי טלפון)
צחוקים
להתנתק מהנייד
לקרוא סוף סוף נורמלי ספרים (ואני לא אקרא אם יהיה לי טלפון)
לא חונכתי וגדלתי ממש לשמור שבת
אבל מה רע 25 שעות של שקט, זמן עם המשפחה, מנוחה אף אחד לא מצפה ממני לעשות משהו, לחשוב על השבוע שהיה ועל השבוע שיבואו זמן לעצמי וכן גם בגלל הדת אבל השבת לא עושה רע
אבל מה רע 25 שעות של שקט, זמן עם המשפחה, מנוחה אף אחד לא מצפה ממני לעשות משהו, לחשוב על השבוע שהיה ועל השבוע שיבואו זמן לעצמי וכן גם בגלל הדת אבל השבת לא עושה רע
קודם כל אין כמו שבת, דבר שני זאת מצווה ענקית, הקדוש ברוך הוא ציווה על השבת, העונשים למי שלא שומר שבת הם חמורים מאוד (תאונת דרכים בעיקר), ומי ששומר שבת השבת שומרת עליו ומצילה אותו.
אנונימי
כי כתוב בתורה ואני מקבל על עצמי את ההלכה.
א. כי זה הציווי
ב. אני מרגיש שהמנוחה הזאת באמת נותנת כוחות לצלוח את שאר השבוע, ממליץ בחום (ברמה שאיני מרגיש צורך לחלום על חופשה כדי "לנוח" מכל העומס)
ב. אני מרגיש שהמנוחה הזאת באמת נותנת כוחות לצלוח את שאר השבוע, ממליץ בחום (ברמה שאיני מרגיש צורך לחלום על חופשה כדי "לנוח" מכל העומס)
אני לא שומרת שבת
הוא ביקש. וכי עצם שמירת השבת - מראה שיש בורא לעולם.
באותו הנושא: