11 תשובות
לא הגיוני.
יש לך עוד חלק
כנראה שעכשיו עשית רק את המבחן הפסיכוטכני
יש גם מבחן בזום ישלחו לך קישור עוד מעט
יש לך עוד חלק
כנראה שעכשיו עשית רק את המבחן הפסיכוטכני
יש גם מבחן בזום ישלחו לך קישור עוד מעט
חריג מאוד, יום המאה במלואו זה דבר שלוקח מינימום ארבע שעות.
זה בסדר
שואל השאלה:
עשיתי כולה 8 מבחנים שהם בממוצע 10 דק' כל אחד, איך חריג?
עשיתי כולה 8 מבחנים שהם בממוצע 10 דק' כל אחד, איך חריג?
אנונימי
אני מסבירה לך
אתה סיימת את החלק הפסיכוטכני שזה נורמלי לסיים אותו בשעה
אבל יש גם עוד חלק של הזום
אתה סיימת את החלק הפסיכוטכני שזה נורמלי לסיים אותו בשעה
אבל יש גם עוד חלק של הזום
^^ אה, המבחני מחשב
חכה יש לך עוד כמה תחנות בזום
חכה יש לך עוד כמה תחנות בזום
בשעתיים*
שואל השאלה:
לא לא דיברתי לזאתי מעל gggb6777
לא לא דיברתי לזאתי מעל gggb6777
אנונימי
לא כל כך לי נגיד לקח איזה 6 שעות
שואל השאלה:
6 שעות מבחנים במחשב?
6 שעות מבחנים במחשב?
אנונימי
כל יום המאה זה מבחנים אז כן
באותו הנושא: