6 תשובות
ממש לא
כשתגדלי כנראה שתרצי זיכרונות ואת כבר תהיי עם מישהו אחר ולא יעניין אותך.
אולי זה יספק אותך להיום אבל לטווח ארוך אני חושבת שתתחרטי
אני לא חושבת.
כמו שזאת מעליי אמרה, יכול מאוד להיות שבעתיד את תתחרטי על זה. מאוד מחזקת מה שהיא אומרת^
עדיף פשוט לעזוב את המסכן בשקט חחח, גם ככמה עוד כמה שנים לא יהיה אכפת לך, ותרצי להיזכר בכל השכבה שלכם
לא מה את פאדחנית
בי ממש פגעו בזמנו בתיכון ופשוט בספר אני זוכר שממש חרטטתי על התמונה שלה עם עט עד שזה ממש גרד את הפנים שלה ולא נשאר כלום.
ממליץ
אני בן 44 ולא מתחרט
עזר לי להתגבר עליה
אחותי לא ממליצה לך
בתור אחת שממש רצתה לעשות את זה ממליצה שלא
כי השם מחזיר יותר טוב מזה
התחברות ל