6 תשובות
לא
צריך אותה
צריך אותה
שואל השאלה:
שיט
שיט
שואל השאלה:
אני באמצע קורס 60, אני אתחיל לעלות למשמרות רק בספטמבר הבא כי רק אז היה לי 15
תהיה אפשרות לעשות חדש?
אני באמצע קורס 60, אני אתחיל לעלות למשמרות רק בספטמבר הבא כי רק אז היה לי 15
תהיה אפשרות לעשות חדש?
כן
תבקשי
תבקשי
שואל השאלה:
סבבה תודהה
סבבה תודהה
בסוף הקורס את מקבלת כרטיס חדש
באותו הנושא: