4 תשובות
זה ככה רק בגלל שאת נלחצת, כשלא נלחצים דברים זורמים, תני לדברים זמן, תנסי להשתלב בשיחות שלהן, לאט לאט תרגישי יותר בנוח והדברים יזרמו מעצמם, זה לא משהו שצריך לעבוד בו, זורמים.
תגידי להם שצ
אני ממש מבינה אותך באותה סיטואציה, נראלי שפשוט כזה להידחף לשיחות לשאול שאלות להתעניין לחפש נושאים משותפים
לאט לאט
יש בנות שזה יזרום איתן ויש בנות שזה לא אבל אל תתייאשי, אני בדיוק באותה סיטואציה ומנסה להזכיר את זה לעצמי
לאט לאט
יש בנות שזה יזרום איתן ויש בנות שזה לא אבל אל תתייאשי, אני בדיוק באותה סיטואציה ומנסה להזכיר את זה לעצמי
שואל השאלה:
איך זה אצלך?
איך זה אצלך?
אנונימית
באותו הנושא: