22 תשובות
זה דיי אינפנטילי
אנונימית
מוגזם, לא מבין מה יש לכעוס
זה לא ממש מצחיק אבל גם אין מה לכעוס, כולה בננה
אולי מישהי אלרגית לבננה
אבל אם לא הן ממש מגזימות חח
אבל אם לא הן ממש מגזימות חח
שואל השאלה:
לא הן תמיד כועסות על ליכלוך בשרותים משהו מוגזם אז הטרלנו אותן
לא הן תמיד כועסות על ליכלוך בשרותים משהו מוגזם אז הטרלנו אותן
שמנו בננה כי מאשימים אותנו שאנחנו מלכלכות את השרותים אז החלטנו להטריל בכוונה כי נמאס מהאשמות שווא
הן יכולות להרגע
כולכן פה באותם מגורים? מה הסיכוי שיהיה לכולן סטיפס
שואל השאלה:
לא פשוט אני והיא חברות ולשתינו יש סטיפס
לא פשוט אני והיא חברות ולשתינו יש סטיפס
לגיטימי לכעוס, בננה היא מטאפורה לקפיטליזם
גילו שאלה אתן?
שואל השאלה:
לאא והן כועסות ומאיימות
לאא והן כועסות ומאיימות
לא גילו עדיין
תכעסו גם כדי שלא יעלו עליכן
שואל השאלה:
וגם לא יגלו
וגם לא יגלו
שואל השאלה:
מר קישוא אתה אדם צודק
מר קישוא אתה אדם צודק
זה יכול להביא נמלים לשירותים, אז... די מוצדק?
באזינגה?
רוצות כפיים? זה סתם דפוק. בצדק מתעצבנות סתם כי זה מפגר.
וזה שהשירותים מלוכלכים זה הכי מעצבן כי אם כל אחת תנקה אחריה זה לא יקרה, אבל זה לא קורה ואז צריך לנקות חרא של אחרים.
וזה שהשירותים מלוכלכים זה הכי מעצבן כי אם כל אחת תנקה אחריה זה לא יקרה, אבל זה לא קורה ואז צריך לנקות חרא של אחרים.
וואלה אני חושב שיותר מצחיק שיציעןףו את הרעיון שאם יתפסו את מי שעשה את זה הוא יצטרך לאכול את הבננה
אנונימי
שואל השאלה:
חס וחלילה חס ושלום היא רקובה עד כלות נשמתה
חס וחלילה חס ושלום היא רקובה עד כלות נשמתה
שואל השאלה:
מדובר בבננה שחורה משחור
מדובר בבננה שחורה משחור
באותו הנושא: