4 תשובות
זה קטלני והדבר הכי טוב שאתה יכול לעשות לעצמך בתוקופת מבחנים ועומס לימודי,
פחות זמינות תיתקל גם בפעמים שלא תדע מה לעשות למשל מוביט וכדומה
אבל יתרונות יש בשפע
שואל השאלה:
תודה רבה
בכיף אחי
אם תרצה משהו אני פתוח בפרטימ
ומה השם ? אם אפשר לדעת?
שואל השאלה:
אור אליהו
התחברות ל