7 תשובות
לא. הדבר היחיד שאולי יעבור לך דרך הסים זה אנשי הקשר (ודגש על "אולי").
לא
רק מה שהיה שמור על הסים
צריך לגבות לפני שמעבירים
שום דבר לא עובר חוץ מהמספרי טלפון והדברים הטכניים האלה
את כל שאר הדברים (גלריה ומשחקים) אפשר להעביר דרך אפליקציות
נשמר אבל הוואצפ תמונות וזה לא עובר כלום
רק החבילת גלישה
לא
לא
צריך להעביר