11 תשובות
לא קרה לי , אבל קרה (לי)
פשוט תתנצלי גם אם זה אחרי כמה שנים אני מניח שזה עדיף מכלום ובהצלחה
פשוט תתנצלי גם אם זה אחרי כמה שנים אני מניח שזה עדיף מכלום ובהצלחה
לא שזכור לי
כן היה משהו בכיתה ו כי יש לי משהו שמצאתי מאז שמרמז על משהו שקרה
אבל אני לא זוכרת כלום
הכחשות כנראה
או שזה לא באמת היה חשוב לי ולא היה לי אכפת ונשכח
כן היה משהו בכיתה ו כי יש לי משהו שמצאתי מאז שמרמז על משהו שקרה
אבל אני לא זוכרת כלום
הכחשות כנראה
או שזה לא באמת היה חשוב לי ולא היה לי אכפת ונשכח
שואל השאלה:
^^התנצלתי אבל האדם בכל זאת ניתק קשר...
כנראה שזה היה שיעור לעתיד
^^התנצלתי אבל האדם בכל זאת ניתק קשר...
כנראה שזה היה שיעור לעתיד
אנונימית
אני בטוח שאם תתנצלי עכשיו שוב זה יהיה שונה ,
תבקשי סליחה כזה בנימוס לא משהו מיוחד אני בטוח שזה יהיה שונה מאז, עכשיו הרגשות כבר עברו
תבקשי סליחה כזה בנימוס לא משהו מיוחד אני בטוח שזה יהיה שונה מאז, עכשיו הרגשות כבר עברו
את עשית את שלך בזה שהתנצלת תזכרי שיש כאלו שאפילו את זה לא היו עושים ואת בחרת לבקש סליחה
נכון צודק אבל מבחינה מוסרית ,
ולבקש סליחה מבן אדם כשהוא עם כל הרגש הגיוני לקבל דחייה,
לנסות עכשיו לפני דעתי זה מושלם
ולבקש סליחה מבן אדם כשהוא עם כל הרגש הגיוני לקבל דחייה,
לנסות עכשיו לפני דעתי זה מושלם
אנונימי
אכן, כשהייתי ילדה ולא הבנתי כלום מהחיים שלי. אם תהיה לי אפשרות בעתיד כמובן אני אתנצל. ואני מבינה אותך אבל אל תתני לזה להשפיע עלייך.
גם אם הוא ניתק קשר שימי את זה בעבר וזה זכותו ובסדר לגמרי, אנשים באים והולכים.
גם אם הוא ניתק קשר שימי את זה בעבר וזה זכותו ובסדר לגמרי, אנשים באים והולכים.
שואל השאלה:
^צודקת... זאת פשוט הייתה החברה הכי טובה שלי ואני לא חושבת שהתנצלות עכשיו תשפיע על משהו,אני גם קצת חוששת שזה יראה מביך ולא במקום אחרי כל כך הרבה זמן
^צודקת... זאת פשוט הייתה החברה הכי טובה שלי ואני לא חושבת שהתנצלות עכשיו תשפיע על משהו,אני גם קצת חוששת שזה יראה מביך ולא במקום אחרי כל כך הרבה זמן
אנונימית
קרה
לדעתי את צריכה להתקדם הלאה ולא לבקש שוב סליחה כי את ביקשת כבר.
את צריכה ללמוד מהסיטואציה ולהבין שזה בסדר לנתק קשר גם עם החברה הכי טובה, שוב חברים באים והולכים ולא נשארים לנצח.
את צריכה ללמוד מהסיטואציה ולהבין שזה בסדר לנתק קשר גם עם החברה הכי טובה, שוב חברים באים והולכים ולא נשארים לנצח.
סליחה אם אני קצת נדחף
אבל לפי דעתי לבקש סליחה שוב זה ממש טוב ,
לבקש ממנה סליחה תגרום לה לדעת שאת לא שכחת ממנה , תגרום לה לדעת שהיא כן הייתה חשובה לך ,
אני ממליץ בחום , בכל זאת לפי היהדות אנחנו צריכים לבקש לפחות 3 פעמים
אבל חוץ מזה זה גם מראה על בגרות ועוד הרבה
אז לבקש סליחה זה לא כזה רע בסוף זה סך הכל לכתוב משהו קטן או לומר משהו קטן שישנה הרבה
אבל לפי דעתי לבקש סליחה שוב זה ממש טוב ,
לבקש ממנה סליחה תגרום לה לדעת שאת לא שכחת ממנה , תגרום לה לדעת שהיא כן הייתה חשובה לך ,
אני ממליץ בחום , בכל זאת לפי היהדות אנחנו צריכים לבקש לפחות 3 פעמים
אבל חוץ מזה זה גם מראה על בגרות ועוד הרבה
אז לבקש סליחה זה לא כזה רע בסוף זה סך הכל לכתוב משהו קטן או לומר משהו קטן שישנה הרבה
באותו הנושא: