2 תשובות
זה טוב וסימן שהתבגרת ,
האופי השתנה בצורה טובה אם תחשבי על זה לעומק, בהצלחה עם החברות זה רק הרגל
האופי השתנה בצורה טובה אם תחשבי על זה לעומק, בהצלחה עם החברות זה רק הרגל
וואו אחותי אני ממש מזדהה איתך
באותו הנושא: