התחברות
הרשמה
יש מישהו שהוא כבר בקטע שלי ארבעה חודשים כמעט (נפרדתי מהאקס שלי לפני כמעט שלושה חודשים) ונתתי לו צאנס היום
ונפגשנו היום פעם ראשונה (ואני עכשיו בקטע שלו וזה)
והוא רשם לי לפני כמה שעות שלא מתאים לו חבר וזה פשוט היה מוזר אני לא יודע מה לעשות..?
28 ביוני 2026, 03:38
אקסים
פרידות
מערכת יחסים
פרידה
התאהבות
תשובה אחת
נפגשתם פעם ראשונה היום וכבר דיברתם על העם להיות בזוגיות?
א
אנונימי1953
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אני בת 13 והכרתי לפני ארבעה חודשים מישהו בן 17 וחצי ואנחנו ממש בקטע והוא רוצה להיפגש אצלי היום בערב ולא עניתי לו עדיין
אני בקטע עם מישהו ארבעה חודשים ועדיין לא נפגשנו אני לא יודעת אם להמשיך את זה
יש מישהו שהוא ואני בקטע של כבר יותר מ5 חודשים
אחרי ארבעה חודשים שאנחנו בקטע היא מתחילה להיות יבשה ולא נעימה אליי, לעזוב אותה?
ארבעה חודשים לתוך הזוגיות - זה לגיטימי שהוא רוצה חצי חצי/שכל אחד ישלם על עצמו בדייטים?
אני בקטע עם מישהו ארבעה חודשים הולכים לאט לאט כדי להיות בטוחים היום עברתי לו קצת על האינסטגרם וראיתי שהוא עוקב אחרי
אני בזוגיות ארבעה חודשים ומרגישה שהוא מתחיל לקחת אותי כמובן מאליו...
אני מדברת עכשיו עם מישהו שאני בקטע איתו כבר ארבעה חודשים
אנחנו בקטע כבר ארבעה חודשים אז אמרתי טוב נחליף לו את השם בטלפון
מישהו הראה לי כבר כמה חודשים שהוא ממש בקטע שלי
אם יש מישהו שאני בקטע איתו כבר בערך ארבעה חודשים ונפגשנו רק שלוש פעמים, זה יהיה מוזר להביא לו מתנה לטסט איירפודס?